onsdag 21 oktober 2009

Jag ska börja blogga igen

Två månaders bloggpaus. Det finns så mycket att skriva om, nu blir det ungefär som när man var liten och inte hade skrivit brev till brevvännen på länge, länge. Så jag börjar såhär

Hej!
Hur mår du? Förlåt att jag inte skrivit på länge.
Jag mår bra, idag regnar det här. Vädret är jättetråkigt. Jag längtar till det blir soligt igen.
Jag är kär i en kille. Jag tror att jag berättade för dig om honom i förra brevet. Han heter Samuel och är jättefin. När han ler känns det bra i magen. Idag ska vi äta Dahl, Rasam, Sabji och ris till middag. Det tycker jag är jättegott. Jag håller på att lära mig allt om indisk matlagning.

Igår på jobbet pratade alla om julen. Jag önskar mig inte så många julklappar men att jag får umgås med min familj. Nästa år kanske mamma har en hund. Den ska heta Pluto. Fast jag vet en julklapp ska jag få. Jag önskar det blir snö snart så vi kan åka skidor.

Skriv snart söta sockertopp så kommer svar så snabbt!

Tusen Kramar!

Stina

1 kommentar:

Hanna K sa...

Yes, yes, blogga mer. Hälsar din trogna läsare Knagasalo.